Producenci

Kontakt


Cartime
ul. Buczacka 6F
54-611 Wrocław

biuro@cartime.pl
tel. 795733223

Najczęściej zadawane pytania

o   Ile jest gwarancji na zakupiony przedmiot?

Na większość naszych przedmiotów są 24 miesiące gwarancji. Jednak na opony jest 36 miesięcy, natomiast przedmioty zawierające elektryczne podzespoły objęte są 12 miesięczną gwarancją.

Zestawy ksenonowe HID mają 12 miesięcy gwarancji, jednak żarniki ksenonowe tylko gwarancję rozruchową.

 

o   Czy razem z zakupionym przedmiotem otrzymuję kartę gwarancyjną?

Zazwyczaj nie. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu, czyli paragon bądź faktura VAT.

 

o   Jak wygląda ewentualna gwarancja?

Podstawą reklamacji jest oryginał dowodu zakupu (w przypadku faktury VAT wystarczy jej kopia), który musi zostać wysłany do nas wraz z reklamowanym przedmiotem. Dodatkowe informacje jakie są potrzebne:

-        Marka i model samochodu

-        Pojemność

-        Moc silnika (KM lub kW)

-        Numer VIN

-        Data montażu wraz z przebiegiem przy montażu

-        Data demontażu wraz z przebiegiem demontażu

-        Kto montował przedmiot

-        Opis usterki

-        Sposób realizacji reklamacji (zwrot pieniędzy, wymiana towaru)

-        KONTAKT (jeśli nie zostanie dołączony kontakt utrudni to w znacznym stopniu powiadomienie klienta o rozpatrzeniu reklamacji)

Po otrzymaniu towaru, wysyłamy go do producenta. Rozpatrzenie reklamacji trwa zazwyczaj 14 dni roboczych.

 

o   Ile mam czasu na zwrot?

Zwroty towaru możliwe są jedynie w ciągu 5 dni od zakupu towaru. W terminie 5-10 dni za zwrot towaru zostanie potrącone 30% kosztów zakupu.

 

o   Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Większość towarów posiadamy w sowim magazynie. Przesyłka kurierska jest zazwyczaj dostarczana w ciągu 24 godzin. Może się jednak w przypadkach losowych wydłużyć (np. nieobecność klienta w domu bądź też z winy kuriera) do 48 godzin. Każda przesyłka kurierska jest ubezpieczona!!

W przypadku wysyłek zamówionego towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej nie ponosimy odpowiedzialności za termin dostarczenia oraz za ewentualne uszkodzenia przesyłek. Wiemy jednak, że Poczta Polska od pewnego czasu dokłada wszelkich starań, aby zamówiony towar dotarł do Państwa w możliwie jak najkrótszym czasie.

 

o   Jaka forma wysyłki jest najlepsza?

Zawsze proponujemy klientowi wysyłkę za pośrednictwem kuriera, ze względu na to, że każda przesyłka jest ubezpieczona i dajemy gwarancję dostarczenia towaru. W przypadku Poczty Polskiej przesyłki nie są ubezpieczone jak również transport do klienta może być nieco dłuższy.

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl